مطلب ارسالی ازflower
اینجا ساعت به وقت بی هوشیه!!!!
21 آذر 1391برچسب:دكتر روگوزوف, :: 18:9 :: نويسنده : علي محمدي

دكتر روگوزوف

 

سال ۱۹۶۴، دكتر روگوزوف، در ۲۷ سالگي مقيم ايستگاهي در قطب جنوب بود. در اين زمان او تشخيص داد كه مبتلا به آپانديسيت حاد شده است. شرايط او داشت بدتر مي‌شد و به خاطر شرايط آب و هوايي، هواپيمايي نمي‌توانست فرود بيايد. به همين خاطر او تصميم گرفت، خودش را عمل كند.او با بيهوشي موضعي عمل را شروع كرد، در حين عمل، هواشناس ايستگاه، ريتراكتور (وسيله‌اي كه دو سوي برش جراحي را مي‌گيرد و برش را باز نگه مي دارد) را برايش نگه داشت، راننده ايستگاه آينه‌ را براي او نگه داشته بود، دانشمندي هم وسايل عمل را به او مي‌داد.
دكتر روگوزوف در حالت خم‌شده به جلو، عمل را انجام داد و گرچه يك بار طي عمل از حال رفت، توانست عمل را كمتر از دو ساعت انجام دهد. بعد از دو هفته او كاملا بهبود پيدا كرد و به سر كارش در ايستگاه برگشت.

 



نظرات شما عزیزان:

shadow
ساعت20:03---25 آذر 1391
حدثتون اشتباه بوداقای محمدی!!!!

shadow
ساعت0:37---24 آذر 1391
يعني واقعا نمي دونين من كي هستم؟؟؟من ازدختراي كلاسم ولي اونش كه بدوننين من كي هستم بهتره حدث بزننين
فکر کنمshadowخانوم نجمه امیری باشن.


سعیده
ساعت23:54---23 آذر 1391
خب گل به سر شما خودت به بقیه میگی خودشونو معرفی کنن اونوقت خودت با اسم مستعار نظر میذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟عجبا!!!!!!!!!!!

گل به سر
ساعت18:06---23 آذر 1391
باحال بود خانوم کشاورز به فعالیتتون ادامه بدید.راستیshadow شمام خودتو معرفی کن بدونیم کی هستی

flower
ساعت22:43---22 آذر 1391
میخواستم نگم کی هستم ریا نشه ولی نمیدونم بچه ها از کجا فهمیدن منم...حالا به شما هم میگم ولی به کسی نگید!!!!مرضیم...البته من گل نیستم اشتباه نشه گل کس دیگس

shadow
ساعت22:14---22 آذر 1391
بابا باريككككككك...خيلي جيگر داشته كاماهم يه جربزه داشتيم....flower مطلب هاتون خيلي خوبه خودتو معرفي كن بدونيم كي هستيازاين به بعد بااسم خودت مطلب بزار
راس میگه flower


بهشت
ساعت21:04---22 آذر 1391
عجب دکتری بوده ها.....اینو من که اپاندیسم ترکید و زجرشو کشیدم درک میکنم

سعیده
ساعت20:19---22 آذر 1391
اینجا واقعا باید بگم wowwwwwwwwwww

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 599
بازدید کل : 10753
تعداد مطالب : 332
تعداد نظرات : 1009
تعداد آنلاین : 1


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 599
بازدید کل : 10753
تعداد مطالب : 332
تعداد نظرات : 1009
تعداد آنلاین : 1